Віртуальна АТС — системне рішення, яке полягає у підключенні хмарної технології до всіх телефонних номерів компанії. Завдяки цьому можна спростити всі процеси, пов'язані з телефонною комунікацією. Наприклад, віртуальна АТС дозволяє :
Підключення системи триває приблизно 5 хвилин, а контакт-центр можна організувати як в офісі, так і віддалено. Для налаштування не потрібне спеціалізоване обладнання або додаткові витрати — віртуальна АТС повністю розташована в хмарі.
Крім цього, таке рішення має низку переваг.
Завдяки розумному розподілу всіх вхідних дзвінків та швидкої реакції на пропущені виклики клієнти оперативно отримують потрібну інформацію та більш ймовірно погоджуються на покупку.
Навіть, якщо всі оператори зайняті, голосове вітання та прохання почекати допоможуть утримати клієнта. А інтерактивний розподіл дзвінків приєднає до менеджера, який звільниться першим.
Можливість записувати дзвінки, збирати актуальну статистику та аналізувати дані допомагає персоналізувати підхід до клієнтів та створювати для них унікальніші пропозиції.
Слідкувати за всім процесом можна через зрозумілий веб-портал, а підключення системи не вимагає купівлі додаткового обладнання — всі дані налаштовуються та зберігаються у хмарі.
Прозорість системи дозволяє бачити всі виклики та забороняти деякі з них. Наприклад, міжнародні чи особисті. Тепер АТС працюватиме в рази ефективніше і дасть помітний результат.
Оплата за користування АТС після її встановлення фіксована та здійснюється раз на місяць. Також загальну вартість можна заздалегідь розрахувати, виходячи з розмірів вашої організації, кількості працівників та кількох інших аспектів. Щоб дізнатися про вартість такого рішення саме для вас, достатньо заповнити форму на сайті і дочекатися дзвінка оператора.
Компанія Київстар пропонує скористатися перевагами віртуальної АТС за найбільш оптимальними цінами.